Teknologiens Mediehus inviterer annoncører og samarbejdspartnere til nytårskur
Uanset hvilken branche du befinder dig i, dominerer digitaliseringen dit arbejde. Branding og markedsføring mod nye digitale talenter, tekniske kunder eller beslutningstagere kræver, at du er på forkant med den teknologiske dagsorden og har en effektiv kanal til målgruppen.
Som Danmarks største udgiver af teknologi-medier byder vi på en formiddag med skarpe oplæg om hvilke teknologitrends, der forventeligt kommer til at dominere året, og giver nogle bud på, hvad det betyder for din effektive marketingindsats mod beslutningstagere og specialister inden for ingeniør, it- og tech.
Vi slutter af med let frokost og bobler. Kom og vær med, og mød kolleger fra branchen.
Praktisk info:
Nytårskuren foregår hos IDA Conference på Kalvebod Brygge 31, 1560 København
Der er gode parkeringsmuligheder, og det er tæt på Københavns Hovedbanegård.
Digitaliseringen buldrer afsted til både glæde og bekymring. Kunstig intelligens, privatlivsbeskyttelse, cyberkriminalitet, Kina vs. Vesten og Big Tech vil udøve samfundsforandrende indflydelse og påvirke valg i 2024.
Redaktionschef Peter Christian Bech-Nielsen, Radar
Grundlaget for det gode samarbejde er tillid. Tillid til hinandens fagligheder og til at alle parter overholder aftaler. Schneider Electric har i 2023 gennemført flere kampagner på mange platforme som native-annoncering, events, directmails osv. Anne Nielsen gennemgår hvordan der er arbejdet med kampagnerne og hvad de har givet af resultater.
Channel & Segment Marketing Leader Anne Nielsen, Schneider Electric