Teknologiens Mediehus inviterer annoncører og samarbejdspartnere til nytårskur

Uanset hvilken branche du befinder dig i, dominerer digitaliseringen dit arbejde. Branding og markedsføring mod nye digitale talenter, tekniske kunder eller beslutningstagere kræver, at du er på forkant med den teknologiske dagsorden og har en effektiv kanal til målgruppen.

Som Danmarks største udgiver af teknologi-medier byder vi på en formiddag med skarpe oplæg om hvilke teknologitrends, der forventeligt kommer til at dominere året, og giver nogle bud på, hvad det betyder for din effektive marketingindsats mod beslutningstagere og specialister inden for ingeniør, it- og tech.

Vi slutter af med let frokost og bobler. Kom og vær med, og mød kolleger fra branchen.

Praktisk info:

Nytårskuren foregår hos
IDA Conference på Kalvebod Brygge 31, 1560 København

Der er gode parkeringsmuligheder, og det er tæt på Københavns Hovedbanegård.


Christina Blaagaard
CEO
Teknologiens Mediehus

Peter Christian Bech-Nielsen
Redaktionschef / Tech-korrespondent
Ingeniøren / Radar

Anne Nielsen
Channel & Segment Marketing Leader
Schneider Electric A/S

Daniel Bergsagel
Head of Tech Relations
Teknologiens Mediehus

Dennis Roi Hansen
Head of Intelligence & Audience
Teknologiens Mediehus

Dagens program

08.30 - 09.30
 
09.30 - 09.45

Velkomst og kort introduktion til Teknologiens Mediehus' rolle, vision og placering i det danske medielandskab 

CEO og konstitueret chefredaktør Christina Blaagaard, Teknologiens Mediehus

09.45 - 10.15

Digitaliseringen buldrer afsted til både glæde og bekymring. Kunstig intelligens, privatlivsbeskyttelse, cyberkriminalitet, Kina vs. Vesten og Big Tech vil udøve samfundsforandrende indflydelse og påvirke valg i 2024.

Redaktionschef Peter Christian Bech-Nielsen, Radar 

10.15 - 10.30
 
10.30 - 11.00

Et crash kursus i effektiv kommunikation og markedsføring

Head of Intelligence & Audience Dennis Roi Hansen, Teknologiens Mediehus

Head of Tech Relation Daniel Bergsagel, Teknologiens Mediehus

11.00 - 11.15

Grundlaget for det gode samarbejde er tillid. Tillid til hinandens fagligheder og til at alle parter overholder aftaler. Schneider Electric har i 2023 gennemført flere kampagner på mange platforme som native-annoncering, events, directmails osv. Anne Nielsen gennemgår hvordan der er arbejdet med kampagnerne og hvad de har givet af resultater.

Channel & Segment Marketing Leader Anne Nielsen, Schneider Electric 

11.15 - 12.00
 

Praktisk information

IDA MØDECENTER
Kalvebod Brygge 31-33
1577 København V

Gode parkeringsmuligheder og tæt på Københavns Hovedbanegård.

Topmoderne konferencefaciliteter.

Eventet er tilrettelagt og produceret af Ingeniørens kommunikationsbureau Tech Relations.

Ingeniøren Event forbeholder sig retten til at afvise tilmeldinger uden for målgruppen eller fra direkte konkurrenter til vores samarbejdspartnere.

Kontakt vores konsulenter for specifikke spørgsmål:

Henrik Ulander
Program & Tilmelding 
heu@ing.dk

Helle Kirk
Seniorkonsulent
hek@version2.dk

Helle Francois Andersen
Commercial Brand Manager
hfa@version2.dk