Deadline nærmer sig: Er din whistleblowerordning klar?

Virksomheder i Danmark står over for voksende krav i forbindelse med whistleblowerlovgivningen, og det er essentielt for at finde praktiske og kompatible løsninger. I 2021 skulle alle arbejdspladser med over 250 ansatte etablere en whistleblowerordning, og den 17. december 2023 gælder det også for arbejdspladser med 50-249 ansatte. 

Hører din virksomhed  til én af de to kategorier, og har I endnu ikke fået etableret en whistleblowerordning, så er det ved at være på tide at få kigget på det.

GapSolutions tilbyder en brugervenlig portal, der opfylder alle lovgivningskrav, hvilket gør det let for virksomheder at overholde loven uden besvær.

Tilmeld dig nu og få styr på whistleblowerlovgivningen

Til webinaret får du dybdegående indsigt i, hvordan du kan imødekomme lovgivningens krav.

Deltag og hør mere om:

  • Hvordan whistleblowerlovgivningen påvirker din virksomhed
  • Praktiske løsninger fra GapSolutions for at overholde lovgivningen
  • Indsigt i GapSolutions' brugervenlige whistleblower-portal

Eventet bliver livestreamet

Torsdag den 30. november fra kl. 13.00 til 14.00 

Hvis du er forhindret i at se med live, kan du stadig tilmelde dig og få tilsendt hele optagelsen efter udsendelsen. 

I studiet 


Christian Højer
GapSolutions A/S
Sales Manager

Vana Bulos
GapSolutions
Juridisk ekspert på whistleblowerordningen & GDPR-konsulent

Dagens program

13.00 - 13.05

Vores vært byder velkommen til dagens briefing. 

 
13.05 - 13.50

Vana og Christian guider dig gennem kravene, og giver eksempler på, hvordan ordningen enkelt kan sættes op og administreres.  

 
13.50 - 14.00

Vores vært modererer en debat med dagens talere og tager imod spørgsmål fra seerne