Om briefingen

Med den digitale transformation i fuld gang følger et stigende behov for at kunne tiltrække og fastholde digitale-specialister. 
I dette event vil vi give dig indsigt i, hvordan din virksomhed kan brande sig og rekruttere it-specialister - og ikke mindst motivere og fastholde dem.

På eventet vil du høre fra fire eksperter, som vil dele deres erfaringer og best practices inden for branding, rekruttering og kompetenceløft.

Eventet bliver livestreamet

Mandag den 20. november kl. 14.00 til 15.00 

Hvis du er forhindret i at se med live, kan du stadig tilmelde dig og få tilsendt hele optagelsen efter udsendelsen. 

Mød talerne

Daniel Bergsagel
Daniel Bergsagel
Teknologiens Mediehus
Bureauchef Tech Relations
Hans Ubbe Ebbesen
Hans Ubbe Ebbesen
Engineer The Future
Direktør
Henrik Dyring
Henrik Dyring
Teknologiens Mediehus
Senioranalytiker
LINE GRAM NIELSEN
LINE GRAM NIELSEN
Danske Bank, Group IT
HR Strategy Partner
Simone Juliane Løvenskjold Nielsen
Simone Juliane Løvenskjold Nielsen
Netcompany
Global Talent Development Manager

Dagens program

2:00 PM - 2:02 PM

Vores vært Daniel Bergsagel byder velkommen til dagens briefing. 

 
2:02 PM - 2:15 PM

Mød Mette Beck-Nielsen, der med udgangspunkt i Digital Dogmes analyse Kompetencebarometeret afækker de digitale-kompetencer, der er størst efterspørgsel efter på det danske arbejdsmarked lige nu. Ifølge Kompetencebarometeret har mere end 8 ud af 10 virksomheder problemer med at rekruttere specialisterne. I dette oplæg er der råd til, hvad man stiller op med det dilemma.

v. Mette Beck-Nielsen, Digital Dogme

 
2:15 PM - 2:30 PM

I dette oplæg ser hvis på hvad data fortæller os om digitale specialisters karrierepræference og deres ”passive” jobsøgningsadfærd og hvordan vi kan bruge denne data til at udvikle talent attraction budskaber og kampagner som engagerer og aktiverer de digitale specialister

v. Henrik Dyring, Senioranalytiker Teknologiens Mediehus

 
2:30 PM - 3:00 PM

Netcompany og Danske Bank hører til blandt Danmarks største it-virksomheder. Vi taler med dem om, hvordan de brander sig for at kunne rekruttere tilstrækkeligt med digitale specialister i en benhård konkurrence med andre virksomheder.

v. Line Gram Nielsen, Danske Bank
v. Simone Juliane Løvenskjold Nielsen, Netcompany