Branding og rekruttering overfor en krævende og eftertragtet faggruppe
Mandag den 20. november fra 14.00 til 15.00
Denne briefing bliver præsenteret af:
Om briefingen
Med den digitale transformation i fuld gang følger et stigende behov for at kunne tiltrække og fastholde digitale-specialister.
I dette event vil vi give dig indsigt i, hvordan din virksomhed kan brande sig og rekruttere it-specialister - og ikke mindst motivere og fastholde dem.
På eventet vil du høre fra fire eksperter, som vil dele deres erfaringer og best practices inden for branding, rekruttering og kompetenceløft.
Eventet bliver livestreamet
Mandag den 20. november kl. 14.00 til 15.00
Hvis du er forhindret i at se med live, kan du stadig tilmelde dig og få tilsendt hele optagelsen efter udsendelsen.
Mød Mette Beck-Nielsen, der med udgangspunkt i Digital Dogmes analyse Kompetencebarometeret afækker de digitale-kompetencer, der er størst efterspørgsel efter på det danske arbejdsmarked lige nu. Ifølge Kompetencebarometeret har mere end 8 ud af 10 virksomheder problemer med at rekruttere specialisterne. I dette oplæg er der råd til, hvad man stiller op med det dilemma.
I dette oplæg ser hvis på hvad data fortæller os om digitale specialisters karrierepræference og deres ”passive” jobsøgningsadfærd og hvordan vi kan bruge denne data til at udvikle talent attraction budskaber og kampagner som engagerer og aktiverer de digitale specialister
v. Henrik Dyring, Senioranalytiker Teknologiens Mediehus
Netcompany og Danske Bank hører til blandt Danmarks største it-virksomheder. Vi taler med dem om, hvordan de brander sig for at kunne rekruttere tilstrækkeligt med digitale specialister i en benhård konkurrence med andre virksomheder.
v. Line Gram Nielsen, Danske Bank
v. Simone Juliane Løvenskjold Nielsen, Netcompany