I vores seneste briefing blev teknologien bag Analytics Gateway gennemgået ift. at løse den
voksende problemstilling med tab af data fra websites. Når op til ca. 70% af værdifulde data mistes
dag efter dag pga. afhængigheder til cookies, samtykke mm. bliver vigtige marketing beslutninger
samtidig mere upræcise og dårligere.
Tryg Forsikring fortalte om sin motivation for at arbejde med teknologien og mulighederne i anonymiseret data.
Du kan se eller gense briefingen "Forstå dine kunder via mere og bedre data" HER!
GENVINSTER PÅ DEN KORTE OG LANGE BANE
Denne briefing tager lidt dybere skridt ind i teknologien og beskriver de afgørende egenskaber og
fordele ved at opsamle data uafhængigt af cookies. Tryg Forsikring fortæller, hvordan konkrete
eksempler indenfor deres Nordic Web Analytics & Martech bidrager med et 3-cifret million beløb til
den årlige bundlinje.
Virksomheden PII Guard har udviklet Analytics Gateway et værktøj der, med ny teknologi og
uafhængigt af cookies formår at give +100% mere og bedre data om websitebesøg- og
aktivitet. Det kan gøres sammen med fortrukne analyse- og kampagneløsninger.