Cookierestriktioner, krav til samtykke og andre regulatoriske vilkår medvirker sammen med stadigt flere privacy-features i browserne til, at du går glip af data om mere end halvdelen af dine brugernes interaktion med jeres website. Og det bliver kun værre fremadrettet.
Virksomheden PII Guard har udviklet "Analytics Gateway" et værktøj der, med ny teknologi formår at give mere og bedre data om websitebesøg- og aktivitet, og ofte vil medføre at virksomheder helt siger farvel til cookies og consent bannere. Det gøres uafhængigt af fortrukne analyse- og kampagneløsninger, og er i tillæg ca. 10 gange bedre end serverside tracking/tagging.
Hvis du er forhindret i at se med live, kan du stadig tilmelde dig og få tilsendt hele optagelsen efter udsendelsen.
Hvem ser med?
Briefingen er for alle der arbejder med dataanalyse af online adfærd, herunder digitale marketing-professionelle, data scientists- analytics, customer experience managers, UX- og webudviklere og andre der foretrækker at træffe beslutninger forankret i data.
Briefingen gennemgår teknologien bag, men også mulighederne i løsningen og det potentiale, der åbnes for, når virksomheden får mere og bedre webdata. Tryg Forsikring deltager og deler sin motivation og overvejelser. Briefingen præsenterer og diskuterer mulighederne for:
Dobbelt så meget data om brugernes interaktioner med din hjemmeside.
Cross-site/cross-browser identificering og kombination af data fra/til flere platforme.
+10-15% stigning i konverteringsrater
Bedre content planning, design og optimering af audience experience / UX
Alt sammen uden at gå på kompromis med privacy mv.